کیوسک/ مسی و رونالدو در لباس پاریسن ژرمن
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

کیوسک/ مسی و رونالدو در لباس پاریسن ژرمن

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 19:58


وبسایت رسمی برنامه نود فوتبالی -  روزنامه فرانسوی " فرانس فوتبال" در شماره امروز خود یک

سوال مهم را مطرح کرد:" چه کسی جایگزین ایبراهیموویچ خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، این روزنامه به تن بازیکنانی مثل مسی، رونالدو، لوئیز  سوارز، آنخل دی ماری و پل پوگبا پیراهن پاریسن ژرمن را پوشاند وپ احتمال داد که یکی از این پنج نفر جانشین ایبراهیموویچی شوند که قراردادش در سال ۲۰۱۶ با پی اس جی به اتمام می رسد.

این روزنامه انتقال مسی را "مشکل تر" از بقیه می داند چرا که قیمتش خیلی بالاست و پی اس جی  برای خریدنش باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون یورو بپردازد. فرانس فوتبال انتقال رونالدو را حتی در رویاهای پی اس جی هم بعید می داند و نوشت که رونالدو در رئال خوشحال است و هیچ دیلی برای جدایی او وجود ندارد، به خصوص آن که باشگاه رئال اکنون به طور کامل از این ستاره حمایت می کند و هم تیمی ها نیز در خدمت او هستند.

روزنامه فرانسوی انتقال سوارز را محتمل می داند، به خصوص اگر مهاجم اروگوئه ای نتواند در بارسا توقعات را برآورده کند. در نقطه مقابل فرانس فوتبال نوشت که پی اس جی برای خرید بازیکنانی مثل نیمار و دی ماریا تاخیر کرده است چرا که هر دو به باشگاه های دیگر ملحق شده اند و اکنون از زندگی جدید خود راضی هستند.

از میان گزینه های جوان نیز به ادن آزار و پل پوگبا اشاره کرده است که خرید گزینه دوم محتمل تر است به خصوص آن که یووه اکنون از جمع قدرت های برتر اروپا دور شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید